Sider

fredag den 8. november 2013

Bogforum og alt det der udenom

Jeg ville virkelig gerne til Bogforum i Bella Centeret. Og det var sådan set også planen... Men da det kom til stykket, så måtte jeg i gang med at prioritere.

En mors lod er at prioritere. HELE tiden! Jeg er typen, der enormt gerne vil hjælpe til hvor der kan hjælpes, og samtidig liiiige kunne tænke sig at komme ud og se den nyeste lækre udstilling/bogmesse/*indsæt selv flere skønne kulturindslag*. Men siden jeg er blevet nogens mor, så er jeg begyndt at skære ned. For børnene har trods alt en stor plads i min verden, og den ekstra plads må jo så tages fra kulturen og de faglige adspredelser.

Til gengæld har jeg nu en undskyldning for at tulle rundt i børnemuseerne/børnehusene/legepladserne, prøve tingene af og pille ved alting - selvom man jo er meget voksen og intellektuel.

Nogle gange prioriterer jeg også en god fransk hotdog...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar