Sider

søndag den 2. marts 2014

Fastelavn og forberedelser

Vi har været forbi fastelavn, og jeg knokler løs på jobbet, så nu må det snart være tid til at give lyd på bloggen... Men det kan godt være svært at koncentrere sig om andet end arbejde og at være der for børnene og hr. mand for tiden. Og jeg havde jo egentlig tænkt at jeg skulle forberede et par indlæg til bloggen på forhånd inden jeg skulle starte op igen efter barsel, meeeeen så blev det udskudt og så glemt og så var det pludselig lige om hjørnet, og så tænkte jeg "det går jo nok". Så nu må i leve med det her indlæg indtil jeg tager mig sammen og får skrevet lidt om børnebøger og ladcykler og det at være alene hjemme og så om torvehallerne og gode boghandlere.... Det er i hvert fald noget af det jeg har planer for at nørkle med, når jeg alligevel sidder i toget og venter på at komme hjem til familiens regulerede kaos. For det er det det er hos os for tiden. Vi har nogle bestemte rutiner der skal gennemgåes på en hverdag - afhentning af næsten-børnehavebørn, velkomst af små kravlemennesker og en hjemmegående mand, aftensmad, og så er der masser af godnat-ritualer.... Og ind imellem det er der så kaos og fri leg, sådan som vi bedst kan lide det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar