Sider

fredag den 18. oktober 2013

Og tiden går...

...næsten uden at man lægger mærke til det....

I hvert fald har de sidste par uger været ret stillestående på bloggen. Måske på grund af ungerne og min egen tendens til at blive syge. Ellers kan det være, fordi jeg er såååå træt om aftenen, at jeg skriver indlæggene i mit hoved og bagefter lægger mig til at sove. Eller også har jeg bare opdaget at barsel er endnu sjovere, når Mini nu næsten kan kravle i en alder af 4(!!!!) måneder.

Men når min kultur-konto skal fyldes midt i alt det hersens hverdag, så gør jeg sådan her:

- Ser DR2 eller DRK... So ein Ding, Deadline, Smagsdommerne og HistorieQuiz ligger højrt på min tv-hitliste

- Går en tur med barnevognen, under dække af at man jo skal have noget motion. I virkeligheden er det for at finde nye spændende rum i byen og omegnen.

- Læser i Weekendavisen. Den kan nemt holde en hel uge, når man har børn.

- Læser intelligente og udfordrende blogs (mere om det i et senere indlæg).

- Hører P1 mens jeg ordner vasketøjet og opvasken. Det er guld værd! Og hvis man er mere kræsen, så er podcasting nok en bedre løsning.

- Låner lydbøger på biblioteket eller nettet. Så kan man (næsten) følge med i de nyeste udgivelser. Personligt er jeg nok en smule doven, så jeg er et par år bagud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar