Sider

torsdag den 12. juni 2014

Opdateringer i læssevis

Jeg bruger tiden på andre ting end at blogge, og her er en "lille" liste over dem:

- Jeg passer børn...

- Vi har været på Frederiksborg Slot... Denne gang med fantastisk snart 3-årig Store i prinsesse-kjole. Kjoler og den slags kan prøves i børneudstillingen i kælderen. Prøv det!

- Jeg arbejder... og er super stolt af alle mine elever!

- Jeg læser "Death on the Nile" af Agatha Christie... Total ferie-stemning på min togtur til og fra arbejde.

- Har en hel hylde med nye og gamle bøger som jeg gerne vil læse, og som jeg kigger på med længsel hver eneste dag. Og så er der også lige de fagbøger som jeg gerne vil læse for sjov og arbejdsrelateret. Det må blive engang når ungerne bliver asociale teenagere.

- Jeg strikker på en kjole til Mini. Og som jo helst skulle blive færdig inden efteråret - og jeg tror jeg når det!

- Jeg læser stadig blogs. Og så et stille tak til Louise for at have lagt mærke til min lille blog. Det er en helt fed følelse at føle sig set og læst. Og jeg kan kun sige, at tankerbag.dk stadig er en af mine klare blog-favoritter.

- Jeg roder med det der Twitter @kulturmor. Der opdaterer jeg med små sjove ting fra hverdagen, glæde over turene med ungerne og en masse re-tweets om alt mellem kemi og skønlitteratur.

- Jeg ser serier på tv'et i de sene nattetimer inden jeg går omkuld af træthed. Som regel sammen med min Hr. Mand og en tallerken med hjemmelavede oste-chips. Mmm.... På den måde er jeg kommet gennem House of Cards sæson 2 (okay, men kunne være mere elegant), How I Met Your Mother sæson 7 (god, men manglede lidt skarphed i humoren), Downton Abbey sæson 1-3 (fantastisk serie! Men har IKKE set de seneste afsnit da de gik på DR, da de ligger midt i vores putte-ritual, og jeg nægter at se halve afsnit og to minutter her og der. Men glæder mig helt vildt!) og Mad Men sæson 3 (Venter i spænding til der kommer flere afsnit på det der Netflix).

- Og så fylder jeg vaskemaskinen gang på gang, fylder opvaskemaskinen og stiller på plads bagefter, leger i sandkassen på altanen, tømmer potten igen, skifter bukser på Store, lægger tøj sammen og gør rent. Og så glemmer jeg i alt rodet, børnefødselsdagene, madlavningen, søvn på upraktiske tidspunkter at blogge og bage boller. Og sådan er det bare, når man vil det hele på én gang. Så må man prioritere!

1 kommentar:

  1. Det lyder også som om du har nok at se til. Dejligt at du er glad for at være retur på job. God weekend

    SvarSlet