Sider

søndag den 22. september 2013

Venter spændt på...

...særudstillingen Arktis på Louisiana, der åbner lige om lidt. Glæder mig så meget til at se om koblingen mellem det historiske Arktis, røverhistorierne og kunsten kommer til at virke.

...Nationalmuseets særudstilling Viking, som jeg for længst burde have set, men som jeg endnu har til gode. Udstillingen er vist vældig besøgt og det er efter sigende en god ide at bestille billetter over nettet. Har efterhånden set min del af vikinge-udstillinger, så "what's new?"

...tv-serien over Slagtebænk Dybbøl. Bliver det historisk schlager-tv eller rent faktisk noget der kryber ind under huden? Måske man burde tage sig sammen og læse bogen først? Eller er det nok at have hørt tema-udsendelsen på P4? Jeg satser på at P4 er nok i denne omgang og satser i stedet på at få læst biografien om Christian 10. færdig i stedet. Men med det tempo jeg lægger for dagen for tiden omkring min læsning, så kommer der først en anmeldelse om laaaaaaang tid.....

...bogmesse i november. Jeg SKAL derind... Med mindre et af børnene er syge, så skal barnevognen ud og trille lidt mellem standene.

... og alle de andre ting jeg også gerne vil, men ikke tør nævne, fordi jeg ved, at jeg ikke får tid til det hele...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar