Sider

tirsdag den 3. december 2013

Reklamer

Som I kan se, så kom der i sidste uge reklamer på bloggen. Det har taget en del tid at få det op at stå. Men nu er de her. Jeg tænkte at det kunne tilføre lidt dynamik til bloggens udseende, og så kan jeg jo se om det er noget vi kan holde ud at se på i længden. Det er i hvert fald helt sikkert ikke noget jeg kommer til at tjene på, og det er ikke noget der kommer til at påvirke mine indlæg og de temaer jeg tager op.

Generelt må jeg dog sige, at jeg tit overvejer, hvor mange relevante reklamer jeg ser i løbet af en dag. Mange af dem er åbenlyst henvendt til unge, singler, ældre, dem med penge nok eller bare alle andre end børnefamilier. Og selvfølgelig skal der være plads til det, men engang imellem bliver jeg også træt af at min synsflade bliver dagligt fyldes med unødvendige indtryk. Og ikke mindst; at mine børn bliver fyldt med så meget visuelt skrald.

Jeg er dog ikke puritaner. Jeg får ikke reklamer, men jeg vælger selv at opsøge nyhedsbreve med gode tilbud. Jeg lægger reklamer på min blog. Jeg glor efter de mere eller mindre kreative reklamer og opslag i toget eller bussen. For jeg er nysgerrig og går efter de gode tilbud. Men der må da også være grænser for hvor meget de skal fylde. Eller hvad?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar