Sider

tirsdag den 11. februar 2014

Barselsboblen

Nu er nedtællingen for alvor i gang. Der er kun tre uger til jeg slutter barsel og manden tager et par måneder som husfar. Og hvad skal jeg så? Jamen, jeg skal jo arbejde og nyde at min krop og mit hoved ikke hele tiden er fyldt med Mini. Jeg vil komme til at savne denne tid, men på den anden side kunne det efterhånden også være rart med lidt struktur, så hjemme og arbejde kan skilles lidt ad.

Imens jeg læste og studerede og arbejdede og var mor og familie groede arbejde og hjemmetid sammen og slettede alle revnerne. Men nu skal de to ting altså skilles ad. Om ikke andet så det meste af tiden.

Og så er jeg ved at have brug for at komme ud og vise at jeg består af andet end børn og hygge og hjemmebagte boller. Så nu er jeg i gang med at stor-nyde den sidste tid på barsel og samtidig læse op til arbejde og kæmpe mig ud af den barselsboblen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar